TEDDY EDDIE to licencjonowany program nauczania języka angielskiego dla dzieci w wieku 2 – 7 lat, którego głównym założeniem jest łączenie prawdziwej nauki z doskonałą zabawą. Dlatego też zajęcia są pełne prawdziwego, komunikacyjnego użycia języka, który uaktywniany jest poprzez to, co dzieci lubią najbardziej: gry, zabawy, piosenki, bajki, słuchowiska, ilustracje i zabawki.

 

Szkoła Języków Obcych SPARROW, jest wyłącznym na terenie powiatu wieluńskiego i pajęczańskiego Akredytowanym Centrum Teddy Eddie. Oznacza to, że tylko u nas Twoje dziecko może się uczyć tą wyjątkowo ambitną metodą, która została nominowanej do prestiżowej nagrody ELTons za innowacyjność w edukacji.

5.000 – to zasób słów, jakim posługuje się dorosły Amerykanin.
Dzięki metodzie Teddy Eddie dziecko poznaje pierwsze 2.000 słów i jest gotowe na kolejny, bardziej zaawansowany etap nauki.

Angielski dla dzieci 2-7 lat TEDDY EDDIE

Zapisz się na bezpłatną lekcje pokazową

NA CZYM POLEGA FENOMEN METODY TEDDY EDDIE?

  • łączymy prawdziwą naukę z doskonałą zabawą
  • bogactwo językowenieporównywalne do innych programów: mnóstwo opowiadań, tekstów, słuchowisk, które stwarzają możliwość „zanurzenia się” w języku – dziecko przyswaja tyle, na ile jest gotowe (podobnie jak w języku ojczystym)
  • dzieci uczą się słownictwa w kontekście zdań, tekstów i sytuacji,a nie jako serii pojedynczych słówek
  • wielopoziomowy program gwarantuje rozwój, płynne przejścia na kolejne poziomy oraz kontynuację procesu nauczania
  • kompletny program pozwala na kontynuację nauki, aż do 10 roku życia
  • elastyczny,nawet w mieszanych grupach każde dziecko wyciągnie maksymalnie dużo korzyści
  • postać Eddiego i skarpetyjako motywy przewodnie
  • interesujący materiał, który przemawia właśnie do tej specyficznej grupy wiekowej, dzięki czemu dzieci naprawdę lubią zajęcia
  • bogaty zestaw ucznia, w łatwy sposób pozwala rodzicom na kontynuowanie zajęć z dzieckiem w domu
  • zasady licencyjne stoją na straży wysokiego standardu realizacji kursów i odpowiedniego przygotowania nauczycieli
  • przyjazny rodzicom – zawiera ‚Poradnik dla rodziców’ oraz zapewnia bieżącą informację na temat kursu w postaci lekcji otwartych, regularnych e-maili, spotkań z rodzicami oraz rzetelnego systemu ewaluacji postępów dziecka
  • możliwość kontynuowania nauki języka angielskiego na zaawansowanym programie SAVVY ED

JAK UCZYMY METODĄ TEDDIE EDDIE?

Obserwacje metodyków EduBears pokazują, że dzięki Teddy Eddie dziecko przyswaja do pięciu razy więcej słów niż przy użyciu standardowych podręczników. Swobodna rozmowa jest możliwa szybciej, niż w przypadku używania innych metod. Rodzic bardzo szybko widzi efekty nauczania, które rozciągają się poza znajomość słówek – wiele zdań i kontekstów sprawia, że dziecko uczy się myśleć w obcym języku, co poprawia jego zdolności kojarzenia.

Kiedy zacząć naukę języka obcego?

Rodzice często zastanawiają się od jakiego wieku nauka języka obcego ma sens. My uważamy, że im wcześniej tym lepiej! Poniżej kilkanaście korzyści wynikających z wczesnego rozpoczęcia edukacji językowej.

Wpływ na ogólny rozwój

  • nauka języka obcego rozwija strategie uczenia się oraz pozytywnie wpływa na rozwój umysłowy dziecka
  • dzięki nauce języka obcego poszerzamy horyzonty, jak również kształtujemy w dzieciach świadomość społeczną i kulturową
  • dzieci ucząc się języka obcego ćwiczą swoją pamięć
  • nauczanie języka wśród dzieci przedszkolnych odbywa się w formie zabawy, co sprawia, że jest to dla nich zarówno przyjemne doświadczenie, jak i sposób na naukę bez wysiłku (co w późniejszym wieku jest często trudne do osiągnięcia)
wplyw na ogolny rozwoj
korzysci komunikacyjne

Korzyści komunikacyjne

  • dzieci bardzo szybko akceptują fakt, że angielski służy do komunikowania się i dlatego nauka języka nie jest dla nich sztuczna
  • naturalna potrzeba komunikacji sprawia, że odpowiednio zachęcone dzieci chętnie podejmują próby wysłowienia się w języku obcym
  • młodsze dzieci są znacznie mniej skrępowane i onieśmielone niż starsi uczniowie, dlatego nie odczuwają wstydu, gdy popełniają błędy lub próbują się porozumieć
  • dzieciom nie przeszkadza, jeżeli w wypowiedziach pojawiają się słowa lub fragmenty dla nich nie zrozumiałe (oczywiście o ile nie zaburzają istoty przekazu). Są wręcz do tego przyzwyczajone, bo wciąż jeszcze uczą się języka ojczystego. Jest to strategia, której opanowanie nie przychodzi łatwo starszym uczniom.

Rozwój językowy

  • młodsze dzieci zdecydowanie lepiej radzą sobie z opanowaniem systemu fonologicznego (czyli dźwięków) nowego języka. Ponieważ ich aparat mowy jest jeszcze elastyczny, prawdopodobne jest, że przyswoją naturalną angielską wymowę i intonację, co z kolei wpływa bardzo pozytywnie na umiejętność rozumienia ze słuchu
  • dzieci w wieku przedszkolnym są wciąż w trakcie uczenia się języka ojczystego, a nauka dwóch języków jednocześnie (języka ojczystego i obcego) jest korzystna, gdyż podnosi dziecięcą świadomość językową oraz wpływa korzystnie na rozwój obu półkul mózgowych
  • im starszy uczeń, tym trudniej jest mu nabyć umiejętność rozumienia ze słuchu. Natomiast dzieci w wieku przedszkolnym stosunkowo szybko przyzwyczajają się do brzmienia obcej mowy i bez większego wysiłku uczą się rozumieć np. nauczyciela mówiącego do nich po angielsku
  • plastyczność umysłu dzieci sprawia, że przyswajanie języka staje się bardziej zbliżone do nauki języka ojczystego
rozwoj jezykowy
rzeczywistosc

Rzeczywistość nauczania języka obcego

  • biorąc pod uwagę ograniczony czas, jaki można poświęcić na naukę języka obcego (zwykle nie więcej niż dwa razy w tygodniu), im szybciej dziecko ją rozpocznie, tym więcej czasu przeznaczy na opanowanie tego języka, co z kolei prowadzi do osiągnięcia wyższego poziomu zaawansowania
  • ze względu na zabawową formę zajęć dzieci są pozytywnie nastawione do angielskiego, który często staje się ich ulubionym przedmiotem. Wzmacnia to motywację wewnętrzną dzieci i gwarantuje lepsze wyniki w dalszej nauce
  • dzieci w wieku przedszkolnym nie muszą jeszcze martwić się systemem edukacyjnym i tym, że język obcy jest także przedmiotem w szkole, gdzie czasami ważniejsze są oceny od umiejętności. Dzięki temu można stawiać dzieciom cele ściśle komunikacyjne i pozwolić im uczyć się w bardziej spontaniczny i naturalny sposób.

Chcesz zobaczyć jak wyglądają u nas zajecia?

zapisz się na bezpłatną lekcje pokazową wypełniając poniższy formularz





Nie masz czasu na wypełnienie formularza lub wolisz tradycyjną formę kontaktu?

Zadzwoń do nas na numer podany poniżej.